Friday, March 13, 2009

Kreativ Blogger Award



I received another blog award. This is such a great honor! Jhari of My Oweini Life has given me this. Many thanks Jhari! Big thanks also to Spanish Pinay and Wendy for this award!

Here are the award rules:
Name 7 things that you love and then pass the award on to 7 other kreativ bloggers.

Here goes with the 7 things:

1.Photography- I love taking photos specially of my nieces and nephews.
2.Creating- I love arts and crafts, scrapping, sewing
3.Summer- I love going to the beach in summer so I can wear my two piece heehee! sengihnampakgigijelir just kidding!
4.Cooking/baking- because I love to eatlapar haha!
5.Music- I'm a frustrated singer. lol
6.Moonlight walks and Star gazing- So romanticlove
7.A good sense of humor. I'm a happy and bubbly person and I love to laugh.

I'd like to pass this award to fellow bloggers: batang nars, Liz, Pitsi, Clarissa, Icedgurl, Thea and Payatot

7 comments:

payatot said...

hi anney, salamat sa award ha! kahit paano naalala mo ako at ikaw din ang nag tag sa akin remember?

alam ko naman na creative ka talaga dahil sa mga ginawa mo nung mga nagdaan mong post e nakita ko...

Clarissa said...

hello dear anney!!you deserve this award--sobrang creative ka eh!!pwede nating pagkakitaan ang talent mo!hehehee!!

Mom of Four said...

di ko pa to na post, may nag tag na to sa akin di ko lang matandaan kung sino, si Niko yta. i will grab this, i post ko muna ang tag sa akin ni Dee..Salamat sa pag include mo sa akin ha. At sa laging pagbisita, I do appreciate it..

Dee said...

Hi Anney! :D

Ay, you really deserve this award! I remember one of your posts when you created this tutu. Ganda! Really very creative.:D

♥peachkins♥ said...

hoy ate, nagawa ko na ang tag..

batang narS said...

hi ms anney!salamat po sa award..d ko talaga inaasahan..touch naman ako:)..btw, napost ko na po yun sa blog ko.

eds said...

tama sila .. you deserve this award.. kita ko ang mga experiment mo ha..

Related Posts with Thumbnails